Anna-Marie Bártová

Bachelor's thesis

Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny

Communications domestic music clubs and organizations on social networks and its changes
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře.Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate communication of domestic music clubs and organizations on social networks and its impression on the users of these pages. First chapter is dedicated to the marketing, marketing and communication mix and its tools concerning online communication, especially social networks and its use in the commercial area. Second chapter introduces us examined music …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Karolína Trávníčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71153