Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny – Anna-Marie Bártová
Anna-Marie Bártová
Bachelor's thesis
Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny
Communications domestic music clubs and organizations on social networks and its changes
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře.Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate communication of domestic music clubs and organizations on social networks and its impression on the users of these pages. First chapter is dedicated to the marketing, marketing and communication mix and its tools concerning online communication, especially social networks and its use in the commercial area. Second chapter introduces us examined music …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71153
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Karolína Trávníčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTOVÁ, Anna-Marie. \textit{Komunikace tuzemských hudebních klubů a~organizací na sociálních sítích a~její proměny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bksob4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Communication of emotion through music
Ondřej DOČKAL -
Analýza interní komunikace ve vybraném sportovním klubu
Ivana Cebáková -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Kristýna Mikulová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Vliv společenských změn na brněnské hudební skladatele 1945-1951
Vojtěch Hadaš