Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny – Anna-Marie Bártová
Anna-Marie Bártová
Bakalářská práce
Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny
Communications domestic music clubs and organizations on social networks and its changes
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře.Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate communication of domestic music clubs and organizations on social networks and its impression on the users of these pages. First chapter is dedicated to the marketing, marketing and communication mix and its tools concerning online communication, especially social networks and its use in the commercial area. Second chapter introduces us examined music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Karolína Trávníčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Communication of emotion through music
Ondřej DOČKAL -
Analýza interní komunikace ve vybraném sportovním klubu
Ivana Cebáková -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Kristýna Mikulová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Vliv společenských změn na brněnské hudební skladatele 1945-1951
Vojtěch Hadaš