Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku – Bc. Adam Hofman
Bc. Adam Hofman
Bakalářská práce
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Communication mistakes of management of a selected factory
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačních chyb manažerů, které mají přímý nebo nepřímý vliv na výkony podřízených pracovníků a tím pádem i vliv na celkový růst firmy. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a aplikační část. V teoretické části je na začátku vymezen pojem komunikace v obecné rovině. Zabývá se tedy funkcí, druhy, formami a modely komunikace, dále je teoretická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issues of managers´ communication mistakes which can directly and indirectly influence the subordinate workers´ performance and thus also the impact on the overall growth of the company. The thesis is divided into two parts – a theoretical and an application part. In the theoretical part the term communication is defined in general at the beginning. It deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/x49a0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Lucia Krištofiaková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Manažerská komunikace
Adéla Fatrdlová