Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski

Bakalářská práce

International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets

International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Anotace:
In marketing, branding is a means to make an impression on a consumer’s mind. It helps designing a marketing strategy with a targeted approach to relevant consumer segments. In a globalised world, cross-cultural differences may complicate the process of a domestic brand internationalising, however. This thesis investigates branding as a concept and identifies what factors need to be taken into consideration …více
Abstract:
In marketing, branding is a means to make an impression on a consumer’s mind. It helps designing a marketing strategy with a targeted approach to relevant consumer segments. In a globalised world, cross-cultural differences may complicate the process of a domestic brand internationalising, however. This thesis investigates branding as a concept and identifies what factors need to be taken into consideration …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94853