Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu – Petr Palo
Petr Palo
Diplomová práce
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
Analysis of Discount Stores Position on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou pozice diskontních prodejen na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit pozici diskontních prodejen s rychloobrátkovým zbožím na českém maloobchodním trhu. Dalším cílem bylo zjistit znalosti spotřebitelů o privátních značkách diskontních prodejen a jejich názory na modernizaci diskontních prodejen. Obsahem práce je vymezení teoretických východisek systematizace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on analysis of discount stores position on the Czech market. The main objective is the analysis of discount stores position with fast moving consumer goods on the Czech retail market. Another objective was also to find out consumers' knowledge of private labels of discount stores and their opinions on the modernization of discount stores. The content of this diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Konkurence na maloobchodním trhu potravinářským sortimentem v nákupní zóně Český Krumlov - Domoradice.
Kamila Bajerová -
Nabídka specifického sortimentu na českém a německém maloobchodním trhu
Helena Boučková -
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
Jaroslav Bednár -
Vliv pandemie Covid-19 na trh s pivem
Aneta Svobodová -
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Kateřina Půčková -
Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Eliška Nováková