Optimalizace konverzního poměru v online prostředí – Bc. David Mareček
Bc. David Mareček
Diplomová práce
Optimalizace konverzního poměru v online prostředí
Conversion rate optimization in online environment
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou optimalizace konverzního poměru se zaměřením na e-commerce a lead generation. Konkrétně se zaměřuje na část mezi příchodem návštěvníka na web a jeho konverzí. Seznamuje s pojmy z oblasti konverzního poměru. Popisuje základní faktory, které ovlivňují motivaci návštěvníka webu k uskutečnění konverze. V druhé části jsou tyto poznatky ověřovány testováním na reálných …víceAbstract:
This thesis deals with conversion rate optimization with focus on e-commerce and lead generation. It mainly focuses on processes between a visitor's arrival on website and a completed conversion. The thesis begins with explanation of terminology from the area of conversion rate optimization. It describes basic factors influencing the motivation of website's visitors with respect on conversions. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nbwlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Pokorný
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Martin Wachtl -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň