Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market – Grigory Abionyan
Grigory Abionyan
Bakalářská práce
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech market
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je provedení strategické analýzy Kofola ČeskoSlovensko a.s. Cílem této bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí pomocí vhodných metod strategické analýzy. V teoreticke částí jsem popsal nastroje pomoci kterych v prakticke casti provedl jsem strategicku analizu. A následně navrhl příležitosti pro budoucnost, aby si společnost udržela své cenné konkurenční …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is to perform a strategic analysis of Kofola ČeskoSlovensko a.s. The purpose of this bachelor thesis is to analyze both external and internal environments using appropriate strategic analysis methods. It will be started with a theoretical part, where I will describe tools, which will be used to perform a strategic analysis in the practical part of the thesis. And subsequently …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Karel Pernica
- Oponent: Martina Honcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABIONYAN, Grigory. \textit{Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market} [online]. Praha, 2020 [cit. 2021-04-14]. Dostupné z: https://theses.cz/id/bl6aco/. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Karel Pernica.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Air Astana Company
Benazir Mansurova -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of the financial performance of Kofola CeskoSLovensko a.s. between 2012-2015
Gabriela Hristova -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Finanční analýza společnosti Kofola a.s.
Miroslav Bárta -
Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň
Tereza Hanzlíčková -
Coca-Cola vs. Kofola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Jindřich Schmiedkunz -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová