Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce – Bc. Nikola Švárová
Bc. Nikola Švárová
Bachelor's thesis
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Ratio in Math textbooks for the lower-secondary education: analysis of textbooks in terms of usability in differentiated teaching
Anotácia:
V této bakalářské práci se věnuji analýze vybraných učebnic matematiky pro 2. stupeň základní školy z hlediska jejich využitelnosti v diferencované výuce. Při své práci jsem se zaměřila na téma poměr a měřítko, které je typicky vyučováno v 7. ročníku základní školy a v odpovídajícím ročníku osmiletého gymnázia. U jednotlivých učebnic byla určena míra jejich didaktické vybavenosti a poté byla provedena …viacAbstract:
In this bachelor thesis, I analyse selected lower-secondary education mathematics textbooks in terms of their usability in differentiated teaching. In my work, I focused on the topic of ratio and scale, which is typically taught in the 7th year of elementary school and in the corresponding year of eight-year grammar school. For individual textbooks, the level of their didactic equipment was determined …viacKľúčové slová
2. stupeň ZŠ analýza učebnice didaktická analýza úloh didaktická vybavenost učebnic měřítko nepřímá úměrnost poměr přímá úměrnost lower-secondary education textbook analysis didactic analysis of math problems didactic equipment of textbooks map scale direct proportionality inverse proportionality ratio
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xz822/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedúci: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVÁROVÁ, Nikola. \textit{Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/blfiwe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Mathematics for Education / Mathematics for Education
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická vybavenost učebnic matematiky pro 6. ročník základní školy a příslušný ročník víceletého gymnázia
Tereza Hammerová -
Didaktická vybavenost I-učebnic ve vybraných kapitolách matematiky
Klára VOCETKOVÁ -
Didaktická vybavenost učebnic dějepisu
David Solnička -
Občanská výchova v České republice a spolkové zemi Bavorsko - srovnání didaktické vybavenosti učebnic
Věra Zetochová -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Analýza didaktické vybavenosti středoškolských učebnic vybraných technických předmětů
Petr Rinka -
Optimization Methods: Inverse Problems, Algorithms and Applications
Rostislav Hrtus -
Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.
Marek Antal