Bc. Marcela Létalová

Master's thesis

Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů

Differentiated Instruction in Teachers' Training
Anotácia:
Diplomová práce „Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů“ pojednává o výukové metodě zvané diferencovaná výuka. Teoretická část je zaměřena na obecné vysvětlení této strategie. Praktická část diplomové práce popisuje výzkum uskutečněný s vyučujícími a studenty Masarykovy Univerzity, který se zabývá jejich znalostí metody a přístupem k diferenciaci.
Abstract:
The diploma thesis “Differentiated Instruction in Teachers’ Training” deals with the teaching method called differentiated instruction. The theoretical part is focused on the general explanation of the strategy. The research conducted with teachers and students of Masaryk University inquiring about their knowledge and approach to differentiation is described in the practical part of the thesis.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedúci: Dr. Rita Chalmers Collins

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature