Mgr. Marcela Létalová

Bakalářská práce

Practical Use of Differentiated Instruction at Czech Schools

Practical Use of Differentiated Instruction at Czech Schools
Anotace:
Bakalářská práce „Praktické využití diferencované výuky na českých školách“ pojednává o výukové metodě zvané diferencovaná výuka. Teoretická část je zaměřena na obecné vysvětlení této strategie. Praktická část bakalářské práce popisuje výzkum uskutečněný s českými učiteli, který se zabývá jejich znalostí a schopností užívat této metody v jejich hodinách.
Abstract:
The bachelor thesis “Practical Use of Differentiated Instruction at Czech Schools” deals with the teaching method called differentiated instruction. The theoretical part is focused on the general explanation of the strategy. The research conducted with Czech teachers inquiring about their knowledge and ability to use differentiated instruction in their lessons is described in the practical part of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
  • Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta