Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů – Bc. Marcela Létalová
Bc. Marcela Létalová
Diplomová práce
Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů
Differentiated Instruction in Teachers' Training
Anotace:
Diplomová práce „Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů“ pojednává o výukové metodě zvané diferencovaná výuka. Teoretická část je zaměřena na obecné vysvětlení této strategie. Praktická část diplomové práce popisuje výzkum uskutečněný s vyučujícími a studenty Masarykovy Univerzity, který se zabývá jejich znalostí metody a přístupem k diferenciaci.Abstract:
The diploma thesis “Differentiated Instruction in Teachers’ Training” deals with the teaching method called differentiated instruction. The theoretical part is focused on the general explanation of the strategy. The research conducted with teachers and students of Masaryk University inquiring about their knowledge and approach to differentiation is described in the practical part of the thesis.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjczz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Practical Use of Differentiated Instruction at Czech Schools
Marcela Létalová -
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter