Management kvality a výkonnost podniku – Ing. Simona Vitézová
Ing. Simona Vitézová
Diplomová práce
Management kvality a výkonnost podniku
Quality Management and company performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce je management kvality a výkonnost podniku. Úvodní část práce je shrnutím historie managementu kvality s definováním nejznámějších přístupů managementu kvality ve srovnání s evropskou normou ISO 9000. Další část práce je zaměřena na pojem výkonnost podniku. Definování finančních a nefinančních ukazatelů měření výkonnosti podniku, některé moderní ukazatele a komplexní metody …víceAbstract:
The subject of thesis is the management of quality and business performance. The introductory part of this work is a summary of the history of quality management to define the best-known approaches of quality management in comparison with the European standard ISO 9000. Another part of the work is focused on the concept of performance. The definition of financial and non-financial indicators measuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lb0wt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Štěpánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová