Bc. Veronika Jirková

Bachelor's thesis

Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků

Interpersonal communication between the client and the feeder, trust and customer satisfaction
Abstract:
Práce se zaměří na problematiku komunikace se zákazníkem při pultovém prodeji. Empirická část práce bude vycházet z analýzy nejméně pěti rozhovorů se zkušenými prodavači zaměřenými na problematiku komunikace se zákazníkem a řešení případných problémů prostřednictvím komunikace.
Abstract:
Work will focus on the issue of communication with the customer at a counter sales. Empirical part of the work will be based on an analysis of interviews with at least five experienced salespeople focused on the issue of communication with the customer and solving problems through communication.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2012
  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Jan Beran, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta