Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple – David Kubáč
David Kubáč
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Customer Satisfaction Measuring of Apple Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného …viacAbstract:
The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubáč, David. Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Vnímání značky Apple
Tomáš Kovářík