Branding pro vlastní fashion značku – Vladislav Bivol, DiS.
Vladislav Bivol, DiS.
Bachelor's thesis
Branding pro vlastní fashion značku
Branding for fashion brand
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou značky a její komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury a další rešerše formulovány pojmy a nezbytné přístupy pro definici a tvorbu značky. Postup se zabývá vizuální a strukturální pojetí značky, následně se odráží až do tvorby její vizuální identity. Praktická část využívá popsaných znalostí z teoretické části a aplikuje je na reálný …viacAbstract:
This bachelor thesis is about creating a personal brand and its communication. In the theoretical part of this thesis, terms are formulated on the basis of professional expertise and research necessary for brand definition and creation. Process observes visual and structural concept of brand and turns it into the creation of brand visual identity. Practical part is devoted to how to use this knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Antonín Jumr, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Práce na příbuzné téma
-
Brand a komunikační design pro klienta v komerčním sektoru
Jessica Figová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Vizuální identita obchodu Erotic City
Nicole Johnová -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Názov
Vložil
Vložené
Práva