Československá kinematografie v období totalitního režimu – Bc. Kateřina Černá
Bc. Kateřina Černá
Bakalářská práce
Československá kinematografie v období totalitního režimu
Czechoslovak Cinema Under Totalitarianism
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vývoj československé kinematografie v souvislosti s problematikou propagandy a politického podtextu. Podává přehled autorů a děl, které se propůjčili tehdejšímu režimu. Praktická část se zabývá zhodnocením účinnosti využití kinematografie k reflektování ideologie. Dále se zabývá vyhodnocením výsledků tehdejších výzkumů veřejného mínění.Abstract:
This bachelor thesis describes the development of Czechoslovak cinema in connection with the issue of propaganda and the political overtones. The work gives an overview of the authors and their pieces, which have conferred on the regime. Practical part deals with the evaluation of the efficiency of reflection of the ideology by the cinema. It also examines the appraisal results of public opinion, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xug87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kinematografie na názor veřejnosti
Jana PFLEGEROVÁ -
Nationalsozialistische Ideologie und Grenzlandliteratur der 1930er Jahre. Wilhelm Pleyers Roman Der Puchner, Ein Grenzlandschicksal
Jakub MÁDLO -
Vztah socialistické ideologie k folklóru a jeho reflexe v československém hraném filmu v letech 1945-1968
Roman Zdařil -
Masmédia jako integrační ideologie
Lucie Malířová -
Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“.
Nane Chobanyan -
Psychoanalytická interpretace násilí, ideologie a traumatu ve filmu Vzpomínky na vraždu (2003) prizmatem Jacquese Lacana
Anastassiya DEMIDENKO