Vliv sociálních sítí na vyhledávání informací v prostředí Internetu – Olena Sahaidachna
Olena Sahaidachna
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na vyhledávání informací v prostředí Internetu
The influence of social networks on the search for information in the Internet environment
Anotácia:
Sociální sítě jsou dnes nedílnou součástí každodenního života mnoha lidí a mají velký vliv na to, jakým způsobem a jaké informace uživatelé získávají, konzumují a sdílejí mezi sebou. Motivace při výběru výše zmíněného tématu se odvíjí nejen od osobního zájmu pochopit a analyzovat chování uživatelů při vyhledávání informací, ale i od jejich aktuálnosti a komplexnosti. Zkoumání oblasti sociálních médií …viacAbstract:
Today, social networks are an integral part of many people's daily lives and greatly influence how and what information users acquire, consume, and share. The motivation for choosing the topic mentioned above derives not only from a personal interest in understanding and analyzing the behavior of users when searching for information but also from its topicality and complexity. Researching the field …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedúci: Vilém Sklenák
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92958
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Self-organizing Similarity Search - The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Marek Pokorný -
Internet- and Computer-aided Tools and Methods for Competitive Intelligence
Katarína Rantová -
Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů
Milan Navrátil -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková