Petra KULASOVÁ

Bakalářská práce

Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost

Evaluation of the marketing conception and marketing aplication of chosen hotels and their success
Anotace:
Bakalářská práce upozorňuje na rozdílnosti v uvědomění si důležitosti marketingu v ubytovacích zařízeních. Teoretická část pojednává o marketingu jako ekonomické disciplíně a důležité součásti podnikového řízení. Druhá část práce je věnována problematice pojetí marketingu v praxi, analýzám a zhodnocení vybraných hotelů. V závěru je zpracován návrh rozvoje služeb daných hotelových zařízení.
Abstract:
Bachelor{\crq}s work is pointing out the differences in the awareness of the hotel marketing importance. The marketing in the teoretical part is treated as an economic discipline, part of a business management. The attention in the second part is paid to the questions of marketing beeing actually used in operation. The analyses are drawn up and specific institutions are reviewed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Václavík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KULASOVÁ, Petra. Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management