Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost – Petra KULASOVÁ
Petra KULASOVÁ
Bakalářská práce
Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost
Evaluation of the marketing conception and marketing aplication of chosen hotels and their success
Anotace:
Bakalářská práce upozorňuje na rozdílnosti v uvědomění si důležitosti marketingu v ubytovacích zařízeních. Teoretická část pojednává o marketingu jako ekonomické disciplíně a důležité součásti podnikového řízení. Druhá část práce je věnována problematice pojetí marketingu v praxi, analýzám a zhodnocení vybraných hotelů. V závěru je zpracován návrh rozvoje služeb daných hotelových zařízení.Abstract:
Bachelor{\crq}s work is pointing out the differences in the awareness of the hotel marketing importance. The marketing in the teoretical part is treated as an economic discipline, part of a business management. The attention in the second part is paid to the questions of marketing beeing actually used in operation. The analyses are drawn up and specific institutions are reviewed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Michal Václavík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULASOVÁ, Petra. \textit{Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/bm0dgu/.
Jak správně citovat práci
KULASOVÁ, Petra. Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Marketingová strategie vybraného hotelového zařízení
Michaela Kouřimská -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová