Metody umělé inteligence ve vzdělávacím procesu – Mgr. Zdeňka KRIŠOVÁ
Mgr. Zdeňka KRIŠOVÁ
Disertační práce
Metody umělé inteligence ve vzdělávacím procesu
Artificial Intelligence Methods in Educational Process
Anotace:
Téma disertační práce je zaměřeno do oblasti vývoje adaptivního e-learningu a inteligentního výukového softwaru. Takové programy se přizpůsobují studentovi, respektují jeho individuální učební vlastnosti a potřeby a zefektivňují a urychlují proces učení. K adaptaci výuky lze využít různé technologie, v současné době se stále častěji uplatňují nástroje a metody vědního oboru umělá inteligence, především …víceAbstract:
Dissertation topic is focused in the development of adaptive e-learning and intelligent educational software. Such programs are adapted to the student, respecting their individual learning characteristics and needs, and streamline and accelerate the learning process. To adapt teaching to use various technologies currently increasingly apply tools and methods of discipline artificial intelligence, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2015
Zveřejnit od: 30. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Miroslav Pokorný, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRIŠOVÁ, Zdeňka. Metody umělé inteligence ve vzdělávacím procesu. Ostrava, 2015. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Příklady využití umělé inteligence ve vzdělávání: inteligentní výukové systémy a pedagogičtí agenti
Sylva Navrátilová -
Výukový panel pro inteligentní instalační systém ABB i-bus® KNX/EIB
Jiří Michalčík -
Výukový model chytrého domu s inteligentní elektroinstalací
Jiří Koudelka -
VÝUKOVÝ PANEL INTELIGENTNÍ ELEKTROINSTALACE
Michal Jaroš -
Inteligentní světelná křižovatka
Richard Kavlík -
Modelování lidské paměti v kontextu adaptivních výukových systémů
Pavel Dedík -
E-learning - analýza problematiky a realizace jeho adaptivní verze
Zdeňka KRIŠOVÁ -
Analýza adaptivního výukového webu Umíme.to se zaměřením na dějepis
Veronika Štolfová