Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. – Mgr. Kateřina Hábová
Mgr. Kateřina Hábová
Doctoral thesis
Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Communication Strategy of the Creative Centre of Faculty of Multimedia Communications at TBU in Zlin.
Anotácia:
Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce …viacAbstract:
The topic of the dissertation thesis has been chosen because of the goal of the Faculty of multimedia communications of Tomas Bata Universty in Zlin to establish so called Creative centre aimed at business support for start-ups and freelancers from the field of design, audiovisual arts or advertising and marketing. Thesis deals with the CC as a business incubator and focuses on its marketing communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁBOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bmb8st/.
Jak správně citovat práci
Hábová, Kateřina. Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsDoctoral programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Filípek -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Rataj