Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla – Karel Škurek
Karel Škurek
Diplomová práce
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla
A Power and Brake Characteristics during Changes of Adhesion Weight of Rolling Stock Appraisal
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vypracování trakčních a brzdových charakteristik navržených třívozových elektrických jednotek s individuálním pohonem dvojkolí. Navržené třívozové elektrické jednotky jsou ve čtyřech variantách adhezní hmotnosti. Vzhledem k počtu provozovaných elektrických jednotek v České republice, se jedná o aktuální problematiku v kolejové dopravě. Součástí diplomové práce je zpracování …víceAbstract:
The subject of this thesis is to developer traction and braking characteristics of the proposed three-car electric units with individual axle drive. The proposed three-car electric units are four version of adhesive weights. Given the number of operation power units in the Czech Republic, is a topical issue in rail transport. The thesis is the process of calculating the center of the rolling stock …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81078
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jaromír Široký
- Oponent: Milan Kundrata
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKUREK, Karel. \textit{Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/bmd7aj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky
Jaroslav BARÁK -
Charakteristiky brzdového systémy automobilu
Matěj Kupčík -
Návrh přestavby užitkového vozu na přenosový vůz
Jan Jaroš -
Historie zdravotnické záchranné služby na území ČR a vývoj sanitního vozu
Michael Mohrbach -
Vliv podvozku a jeho nastavení na aerodynamiku vozu
Štěpán Slípka -
Konstrukční úpravy osobního automobilu a jejich vliv na výkon a chování vozu
Tomáš Babický -
Zhodnocení efektivnosti investice do pořízení plug-in hybridního vozu v porovnání s vozem s konvenčním spalovacím motorem
Robert Grill -
Studie motorového vozu pro úzký rozchod
Adam Novák