První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku – Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ
Bachelor's thesis
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
The first year of kindergarten teacher - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Pilsen, Eger and Rakovnik
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat úroveň získaných profesních kompetencí u začínajícího učitele a prokázat posun v rozvoji profesních kompetencí v prvním roce praxe. Ke splnění tohoto cíle napomohla komparace odborných zdrojů a především provedení a vyhodnocení dat výzkumného šetření. Bylo provedeno dotazníkové šetření a polostrukturované rozhovory se začínajícími učiteli MŠ. Výzkumné šetření …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyse the level of aquired professional competence of a beginner teacher as well as proving the progress in development of professional competence in the first year of teaching practice. The methods used to accomplish this task were comparation of scholarly sources and especially conducting a survey and analysing the collected data. The survey, aimed at beginner kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLAISNEROVÁ, Anna-Kateřina. \textit{První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/bmg45k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLAISNEROVÁ, Anna-Kateřina. První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Individuální akční výzkum a rozvoj profesních kompetencí
Hana ČERVENÁ -
Rozvoj profesních kompetencí a realizace akčního výzkumu
Lucie ŽDÁNSKÁ -
Rozvoj profesních kompetencí - akční výzkum
Lucie EGGROVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí studentů učitelství primární školy v oblasti práce s textem
Eva Zábranská -
Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o.
Václav Kučera -
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Tereza Mrlíková -
Využití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠ
Jaroslava ŘÍHOVÁ