První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku – Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ
Bakalářská práce
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
The first year of kindergarten teacher - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Pilsen, Eger and Rakovnik
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat úroveň získaných profesních kompetencí u začínajícího učitele a prokázat posun v rozvoji profesních kompetencí v prvním roce praxe. Ke splnění tohoto cíle napomohla komparace odborných zdrojů a především provedení a vyhodnocení dat výzkumného šetření. Bylo provedeno dotazníkové šetření a polostrukturované rozhovory se začínajícími učiteli MŠ. Výzkumné šetření …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyse the level of aquired professional competence of a beginner teacher as well as proving the progress in development of professional competence in the first year of teaching practice. The methods used to accomplish this task were comparation of scholarly sources and especially conducting a survey and analysing the collected data. The survey, aimed at beginner kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLAISNEROVÁ, Anna-Kateřina. \textit{První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bmg45k/.
Jak správně citovat práci
KLAISNEROVÁ, Anna-Kateřina. První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Individuální akční výzkum a rozvoj profesních kompetencí
Hana ČERVENÁ -
Rozvoj profesních kompetencí a realizace akčního výzkumu
Lucie ŽDÁNSKÁ -
Rozvoj profesních kompetencí - akční výzkum
Lucie EGGROVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí studentů učitelství primární školy v oblasti práce s textem
Eva Zábranská -
Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o.
Václav Kučera -
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Tereza Mrlíková -
Využití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠ
Jaroslava ŘÍHOVÁ