Nefinanční měření loajality zákazníka – Bc. Andrea Režná
Bc. Andrea Režná
Master's thesis
Nefinanční měření loajality zákazníka
The non-financial measurement of the costumers loyalty
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá nefinančním měřením loajality zákazníka ke společnosti KFC, AmRest. s.r.o. Zkoumá pojem loajalita a díky marketingovému průzkumu ji měří a vyhodnocuje. Práce má přínos v oblasti loajality zákazníka společnosti KFC díky změřeným informacím, hodnotám a návrhům k jejímu zvýšení.Abstract:
Diploma thesis is focused on the non-financial measurement of the costumer‘s loyalty to the company named KFC, AmRest, s.r.o. This work examines the point of the loyality and with the assistance of the marketing research measures it and processes it. This diploma thesis has got the contribution in the region of the costumer in KFC with the assistance of the measuremented informations, values and projects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tih7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Jan Hořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Výzkum loajality zákazníků zvolené firmy
Nikola TYKALOVÁ -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market
Karel Majkút