Bc. Andrea Režná

Diplomová práce

Nefinanční měření loajality zákazníka

The non-financial measurement of the costumers loyalty
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nefinančním měřením loajality zákazníka ke společnosti KFC, AmRest. s.r.o. Zkoumá pojem loajalita a díky marketingovému průzkumu ji měří a vyhodnocuje. Práce má přínos v oblasti loajality zákazníka společnosti KFC díky změřeným informacím, hodnotám a návrhům k jejímu zvýšení.
Abstract:
Diploma thesis is focused on the non-financial measurement of the costumer‘s loyalty to the company named KFC, AmRest, s.r.o. This work examines the point of the loyality and with the assistance of the marketing research measures it and processes it. This diploma thesis has got the contribution in the region of the costumer in KFC with the assistance of the measuremented informations, values and projects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Jan Hořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting