Iveta Myslivcová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt

Proposal of marketing strategy for a specific project
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingové strategie pro developerský projekt Rezidence Modřany. Práce je rozdělena na dvě důležité části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši je vysvětlena celá teorie potřebná pro vlastní práci. Ve které je nejprve stručně představena společnost, její stávající i budoucí projekt. Poté je rozebrána situační analýza za pomoci PESTE analýzy …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of the marketing strategy for the developer project Rezidence Modřany. The thesis is divided into two important parts, literary research and practical part. The whole theory needed for practical part is explained in the literary research. The company, its current and future project are then briefly introduced in this part. Then the situation analysis is analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Reader: Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Accounting and Taxes