Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt – Iveta Myslivcová
Iveta Myslivcová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt
Proposal of marketing strategy for a specific project
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingové strategie pro developerský projekt Rezidence Modřany. Práce je rozdělena na dvě důležité části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši je vysvětlena celá teorie potřebná pro vlastní práci. Ve které je nejprve stručně představena společnost, její stávající i budoucí projekt. Poté je rozebrána situační analýza za pomoci PESTE analýzy …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of the marketing strategy for the developer project Rezidence Modřany. The thesis is divided into two important parts, literary research and practical part. The whole theory needed for practical part is explained in the literary research. The company, its current and future project are then briefly introduced in this part. Then the situation analysis is analysed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh