Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Vojtěch Kalinka
Bc. Vojtěch Kalinka
Master's thesis
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním prvků komunikace, které jsou důležité pro práci manažera. Pomocí kvantitativního šetření zjišťuje, jakou důležitost znamenají jednotlivé prvky komunikace pro manažery z oblasti automobilového průmyslu. Manažerská komunikace je považována za klíčový nástroj efektivního řízení a vedení podřízených zaměstnanců, zároveň je dobře nastavený komunikační proces jedním ze …viacAbstract:
considered to be a key tool to manage efficiently company as well as employees. This piece of work is divided into two main parts. In the first part, the thesis focuses on the theoretical aspects of the researched issue. In this part, the thesis explains the terms related to management, the personality of a manager and communication.The second part is focused on quantitative research. The questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Communication Differences by Gender: A Top Management Case Study
Terézia Míšaná -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák
Názov
Vložil
Vložené
Práva