Jazykové techniky manipulace v reklamě. – Ekaterina MALYSHEVA
Ekaterina MALYSHEVA
Bakalářská práce
Jazykové techniky manipulace v reklamě.
Language techniques of manipulation in advertising.
Abstract:
The bachelor's work "Language Techniques of Manipulation in Advertising" is devoted to the study of manipulative techniques used in commercials. The aim of the work is to study the methods of manipulative influence in advertising and the analysis of specific examples. The tasks are to consider the concepts of "advertising" and "manipulation", to describe their types and goals, to study methods and …víceAbstract:
Bakalářská práce "Jazykové techniky manipulace v reklamě" je zaměřena na studium působení řečových projevů na psychiku a vědomí spotřebitele. Účelem práce je stanovit manipulační techniky, které se používají v reklamních spotech, rovněž proanalyzovat konkrétní příklady ruské televizní reklamy a vyvodit závěr ze získaných znalostí. První kapitola práce věnována reklamě, je popsána historie původu, odhalen …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALYSHEVA, Ekaterina. Jazykové techniky manipulace v reklamě.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Pozitivní manipulace a její význam v pracovním prostředí
Petra Honejsková -
Manipulace prostřednictvím jazyka a médií v románu 1984 George Orwella
Barbora Mihóková -
Média jako nástroj sociální manipulace - psychografie jako hrozba pro demokratické procesy
Emma Sára Slažanská -
T: Fotografická manipulace v polské umělecké fotografii po roce 2000
Aleksandra Irena Graczyk -
Vizuální manipulace
Andrea Hurych -
Mikrofluidické postupy pro přípravu vzorků, manipulace buněk a vícerozměrné separace
Václavek Václavek -
Manipulace v rámci překračování profesních hranic osobního asistenta jako rizikový faktor syndromu vyhoření
Králová Králová