Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s. – Bc. Lucie Králíková
Bc. Lucie Králíková
Diplomová práce
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
Corporate culture and internal communiciaton in company Unicorn Systems a. s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury a interní komunikací ve firmě Unicorn Systems a.s., která je poskytovatelem IT služeb. Cílem práce je zjistit úroveň firemní kultury a vnitrofiremní komunikace, spokojenost zaměstnanců, identifikovat složky firemní kultury a interní komunikace dle teoretických východisek a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout taková opatření, která by …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the corporate culture and internal communication in company Unicorn Systems a.s., a provider of IT services. The target of the thesis is to escartain the standard of corporate culture and internal communication, employees´ satisfaction. It aims to identify the elements of the corporate culture and internal communication according to theoretic bases, and based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kppnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce
Veronika Jindrová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON