Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s. – Bc. Lucie Králíková
Bc. Lucie Králíková
Master's thesis
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
Corporate culture and internal communiciaton in company Unicorn Systems a. s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury a interní komunikací ve firmě Unicorn Systems a.s., která je poskytovatelem IT služeb. Cílem práce je zjistit úroveň firemní kultury a vnitrofiremní komunikace, spokojenost zaměstnanců, identifikovat složky firemní kultury a interní komunikace dle teoretických východisek a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout taková opatření, která by …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the corporate culture and internal communication in company Unicorn Systems a.s., a provider of IT services. The target of the thesis is to escartain the standard of corporate culture and internal communication, employees´ satisfaction. It aims to identify the elements of the corporate culture and internal communication according to theoretic bases, and based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kppnc/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce
Veronika Jindrová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON