Výuka regionálních dějin na Hlučínsku – Bc. Dominik Stuchlý
Bc. Dominik Stuchlý
Diplomová práce
Výuka regionálních dějin na Hlučínsku
Teaching of Regional History in Hlučín Region
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá výuku regionálních dějin na Hlučínsku a navrhuje didaktické materiály pro její rozvoj. V úvodní části se zaměřuje na regionální dějiny v kontextu základního vzdělávání. Dále je pozornost věnována historickému vývoji hlučínského regionu a jeho specifikům. Stěžejní část představuje výzkum stavu výuky regionálních dějin na Hlučínsku pomocí dotazníkového šetření. Na základě …víceAbstract:
This thesis is focused on the regional history education in the Hlučín region and offers didactic materials for its development. In the introductory part, it is focused on regional history in the context of basic education. Then, the attention is directed towards the historical development of the Hlučín region and its distinctive characteristics. A crucial part of the thesis is constituted by a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cna7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Novotný
- Oponent: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství dějepisu pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Paměť míst v ghettu Terezín. Didaktika dějepisu a geocaching
Dana VITOUŠOVÁ DVOŘÁKOVÁ -
Britská historie a kultura ve výuce na základní a střední škole
Pavel DOUDĚRA -
Historie módy v dějepisné výuce a její didaktický potenciál: 1939-45
Sára Šilhanová -
Historie Kuncberského panství v období baroka (Prameny a dějiny panství a jejich prezentace pro studium období baroka ve výuce na základní a střední škole)
Pavel DOUDĚRA -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Supplementary Materials for Teaching English Vowels and Consonants
Pavel Nikl