Adéla Wagnerová
Bakalářská práce
Reklama v době globalizace
Advertising in the era of globalized world
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu lokalizačních principů firmy McDonald's a její reklamní strategie. V souvislosti se sílícím vlivem globalizace, dochází ke sjednocování ekonomických oblastí a k následnému prostupování globalizace do kulturní oblasti. Lokální kultury se sobě přibližují a vzniká kultura jednotná, globální. Každá akce budí reakci, proto i globalizace má svůj následek a totiž …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of local principals of McDonald's corporation and its promotion strategy. In the context of growing influence of the globalization, the economic areas are connected and the globalization also affects the culture. Local cultures are closer to each other and one global culture is being created. For every action there is a reaction, therefore also for the globalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Drahomíra Jiráková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Marek KOZEL -
Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s.
Michal Boška -
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Tereza Plesníková -
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Lucie Hokrová