Theses 

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu – Bc. Marek KOZEL

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Marek KOZEL

Bakalářská práce

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

New forms of marketing communication and their position in communication mix

Anotace: Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace.

Abstract: This work is devoted to new forms of marketing communication. It deals with new trends in media communication and describes the new tools that are used for commercial communication. It explores the using of non-traditional ad formats and their combination with traditional tools of marketing communication.

Klíčová slova: on-line marketing, mobilní marketing, virální marketing, guerilla marketing, buzz marketing, word of mouth marketing, advergaming, cross media, marketingová koalesce, ambientní média, participativní marketing

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
  • Identifikátor: 13622

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=13622 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

KOZEL, Marek. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 3. 2019 02:09, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz