Adéla Wagnerová
Bachelor's thesis
Reklama v době globalizace
Advertising in the era of globalized world
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu lokalizačních principů firmy McDonald's a její reklamní strategie. V souvislosti se sílícím vlivem globalizace, dochází ke sjednocování ekonomických oblastí a k následnému prostupování globalizace do kulturní oblasti. Lokální kultury se sobě přibližují a vzniká kultura jednotná, globální. Každá akce budí reakci, proto i globalizace má svůj následek a totiž …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of local principals of McDonald's corporation and its promotion strategy. In the context of growing influence of the globalization, the economic areas are connected and the globalization also affects the culture. Local cultures are closer to each other and one global culture is being created. For every action there is a reaction, therefore also for the globalization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31821
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Drahomíra Jiráková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Marek KOZEL -
Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s.
Michal Boška -
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Tereza Plesníková -
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Lucie Hokrová