Bc. Sabína Kucharová

Diplomová práce

Využitie sociálnych médií pre financovanie neziskových organizácií

Využití sociálních médií pro financování neziskových organizací
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na poznatky o využívání sociálních médií k financování neziskových organizací a jejich implementaci v praxi. Práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje poznatky, které jsou použity v praktickém návrhu. V empirické části se analyzuje dotazník, ke zjištění specifických a detailních poznatků je použit kvalitativní …více
Abstract:
The presented diploma thesis focuses on the knowledge of using social media for financing non-profit organizations and their practical implementation. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical part. Theoretical part explains the knowledge, that is used in practical part. In the empirical part, the questionnaire is analysed, quantitative research –interviews, is used as a tool …více
Abstract:
Predkladaná diplomová práca sa zameriava na poznatky o využívaní sociálnych médií na financovanie neziskových organizácií a ich implementáciu v praxi. Práca je rozdelená na dve časti – teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť vysvetľuje poznatky, ktoré sú použité v praktickom návrhu. V empirickej časti sa analyzuje dotazník, na zistenie špecifických a detailných poznatkov je použitý kvalitatívny …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod