Bc. Sabína Kucharová

Master's thesis

Využitie sociálnych médií pre financovanie neziskových organizácií

Využití sociálních médií pro financování neziskových organizací
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na poznatky o využívání sociálních médií k financování neziskových organizací a jejich implementaci v praxi. Práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje poznatky, které jsou použity v praktickém návrhu. V empirické části se analyzuje dotazník, ke zjištění specifických a detailních poznatků je použit kvalitativní …more
Abstract:
The presented diploma thesis focuses on the knowledge of using social media for financing non-profit organizations and their practical implementation. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical part. Theoretical part explains the knowledge, that is used in practical part. In the empirical part, the questionnaire is analysed, quantitative research –interviews, is used as a tool …more
Abstract:
Predkladaná diplomová práca sa zameriava na poznatky o využívaní sociálnych médií na financovanie neziskových organizácií a ich implementáciu v praxi. Práca je rozdelená na dve časti – teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť vysvetľuje poznatky, ktoré sú použité v praktickom návrhu. V empirickej časti sa analyzuje dotazník, na zistenie špecifických a detailných poznatkov je použitý kvalitatívny …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Reader: Jana Turčínková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade