Využitie sociálnych médií pre financovanie neziskových organizácií – Bc. Sabína Kucharová
Bc. Sabína Kucharová
Diplomová práce
Využitie sociálnych médií pre financovanie neziskových organizácií
Využití sociálních médií pro financování neziskových organizací
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na poznatky o využívání sociálních médií k financování neziskových organizací a jejich implementaci v praxi. Práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje poznatky, které jsou použity v praktickém návrhu. V empirické části se analyzuje dotazník, ke zjištění specifických a detailních poznatků je použit kvalitativní …víceAbstract:
The presented diploma thesis focuses on the knowledge of using social media for financing non-profit organizations and their practical implementation. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical part. Theoretical part explains the knowledge, that is used in practical part. In the empirical part, the questionnaire is analysed, quantitative research –interviews, is used as a tool …víceAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zameriava na poznatky o využívaní sociálnych médií na financovanie neziskových organizácií a ich implementáciu v praxi. Práca je rozdelená na dve časti – teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť vysvetľuje poznatky, ktoré sú použité v praktickom návrhu. V empirickej časti sa analyzuje dotazník, na zistenie špecifických a detailných poznatkov je použitý kvalitatívny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová