Common pronunciation problems of Czech teachers of English – Kristina MALÍKOVÁ
Kristina MALÍKOVÁ
Master's thesis
Common pronunciation problems of Czech teachers of English
Common pronunciation problems of Czech teachers of English
Abstract:
The thesis is focused on the pronunciation problems of Czech teachers of English. In the theoretical part, the prospective principles of English pronunciation teaching are introduced, as well as the influences which affect the pronunciation in the teaching process. Then, the pronunciation problems peculiar to Czech speakers are explored in linguistic and practical (social) aspect. The practical part …viacAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na problémy ve výslovnosti českých učitelů anglického jazyka. Teoretická část seznamuje s možnostmi výuky anglické výslovnosti a upozorňuje vlivy, kterými je ovlivněna ve vyučovacím procesu. Dále se soustředí na výslovnostní problémy, které jsou specifické právě pro české prostředí a to v ohledu na jazykovou i praktickou (sociální) stránku. V praktické části průzkum analyzuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zverejniť od: 13. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÍKOVÁ, Kristina. Common pronunciation problems of Czech teachers of English. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Hi SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Prostorová představivost, její podstata a rozvoj na středních školách
Barbora SOVÁKOVÁ -
Vliv školního řádu na rozvoj osobnosti žáka střední školy
Jaroslav PEJZL -
Rozvoj kariérních kompetencí studentů a studentek středních škol: design vzdělávacího řešení
Jana Vacková -
Použití básnických textů pro rozvoj komunikační kompetence ve výuce ruštiny na středních školách České republiky
Tatiana Savchenko -
Rozvoj mnohojazyčnosti na SŠ: vybraná specifika výpovědí českých studentů v češtině, angličtině a ruštině
Filip Sadovský