Bc. Petr Ulbrich

Diplomová práce

Nástroje a formy marketingu institucí EU

Instruments and forms of marketing EU
Anotace:
Proces evropské integrace, který byl zahájen v polovině dvacátého století, dospěl v současnosti do silně nadnárodního uskupení – Evropské unie. Úspěchy, kterých bylo dosaženo nelze zpochybňovat – společný hospodářský trh, společná měna zavedená u většiny členských států, volný pohyb osob, zboží, kapitálu a služeb. Evropské ekonomice se celkem daří, a přesto není vše, jak by se očekávalo. Nespokojená …více
Abstract:
The process of European integration, which began in the mid-twentieth century, has now become a highly transnational cluster - the European Union. The achievements that have been reached can not be called into question - the common economic market, the common currency introduced by most Member States, the free movement of persons, goods, capital and services. The European economy is doing quite well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: PaedDr. Václav Netolický
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní