Bc. Petr Ulbrich

Master's thesis

Nástroje a formy marketingu institucí EU

Instruments and forms of marketing EU
Abstract:
Proces evropské integrace, který byl zahájen v polovině dvacátého století, dospěl v současnosti do silně nadnárodního uskupení – Evropské unie. Úspěchy, kterých bylo dosaženo nelze zpochybňovat – společný hospodářský trh, společná měna zavedená u většiny členských států, volný pohyb osob, zboží, kapitálu a služeb. Evropské ekonomice se celkem daří, a přesto není vše, jak by se očekávalo. Nespokojená …more
Abstract:
The process of European integration, which began in the mid-twentieth century, has now become a highly transnational cluster - the European Union. The achievements that have been reached can not be called into question - the common economic market, the common currency introduced by most Member States, the free movement of persons, goods, capital and services. The European economy is doing quite well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
  • Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní