Petra Mišíková

Bakalářská práce

Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke

Merchandising a jeho dopad na nákupní chování generací X, Y a Z v maloobchodní jednotce
Anotace:
Cílem závěrečné práce je zhodnocení nákupního chování zákazníků generací X, Y a Z v maloobchodních jednotkách, ve kterých jsou použity různé nástroje merchandisingu a následné navržení konceptu vhodných technik a kombinací merchandisingu pro každou generaci. Práce disponuje teoretickou i praktickou částí. Teoretická část definuje jednotlivé pojmy problematiky merchandisingu, identifikuje nástroje používané …více
Abstract:
The aim of the final work is to evaluate the shopping behavior of customers of generations X, Y and Z in retail units, which use different tools of merchandising and the subsequent design of the concept of appropriate techniques and combinations of merchandising for each generation. The work has a theoretical and practical part. The theoretical part defines the individual concepts of merchandising …více
Abstract:
Cieľom záverečnej práce je zhodnotenie nákupného správania zákazníkov generácií X, Y a Z v maloobchodných jednotkách, v ktorých sú použité rôzne nástroje merchandisingu a následné navrhnutie konceptu vhodných techník a kombinácií merchandisingu pre každú generáciu. Práca disponuje teoretickou i praktickou časťou. Teoretická časť definuje jednotlivé pojmy problematiky merchandisingu, identifikuje nástroje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83118

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management