Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji – Michaela Vágnerová
Michaela Vágnerová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji
Consumer behaviour on the processed cheese market in the South Moravian region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu tavených sýrů v Jihomoravském kraji. Bylo provedeno marketingové šetření tak, aby mohli být ve vlastní práci popsány faktory, ovlivňující spotřebitele při nákupu tavených sýrů a při výběru prodejny, značka, cena, obal a preference zákazníka. Na základě těchto výsledků jsou následně navržena doporučení pro subjekty, které na tomto trhu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the processed cheese market in the South Moravian region. Marketing survey was conducted to determine key factor which influence consumer during shopping of processed cheese and during consumer select the shop, preferences of brand, price, packaging. Based on result of questionnaire survey recommendation are suggested for subjects which operate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Martina STRNÁDKOVÁ -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Segmentace trhu tavených sýrů v České republice
Klára Vyskočilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva