Bc. Barbora Baumrukrová

Bachelor's thesis

Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem

Evaluation of marketing communications in selected companies
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce s názvem popisuje teoretická východiska marketingových teorií komunikace vybrané firmy, AeroSportcz. Zaměřuje se především na marketing jako takový, marketingovou komunikaci a pojednává o současných trendech v této oblasti. Nastiňuje také proces strategického plánování ve firmě. V práci je mimo jiné hodnocena současná marketingová komunikace firmy nebo používané komunikační …more
Abstract:
Submitting Bachelor’s Thesis describes the theoretical basis of marketing communications theories of particular company, AeroSportcz. It is focused mainly on marketing itself, marketing communication and it also discusses current trends in this area. It outlines the strategic planning process in the company. Besides mentioned issues, the thesis evaluates current marketing communication of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze