Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem – Bc. Barbora Baumrukrová
Bc. Barbora Baumrukrová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem
Evaluation of marketing communications in selected companies
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce s názvem popisuje teoretická východiska marketingových teorií komunikace vybrané firmy, AeroSportcz. Zaměřuje se především na marketing jako takový, marketingovou komunikaci a pojednává o současných trendech v této oblasti. Nastiňuje také proces strategického plánování ve firmě. V práci je mimo jiné hodnocena současná marketingová komunikace firmy nebo používané komunikační …moreAbstract:
Submitting Bachelor’s Thesis describes the theoretical basis of marketing communications theories of particular company, AeroSportcz. It is focused mainly on marketing itself, marketing communication and it also discusses current trends in this area. It outlines the strategic planning process in the company. Besides mentioned issues, the thesis evaluates current marketing communication of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ynedo/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov