Bc. Barbora Baumrukrová

Bachelor's thesis

Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem

Evaluation of marketing communications in selected companies
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce s názvem popisuje teoretická východiska marketingových teorií komunikace vybrané firmy, AeroSportcz. Zaměřuje se především na marketing jako takový, marketingovou komunikaci a pojednává o současných trendech v této oblasti. Nastiňuje také proces strategického plánování ve firmě. V práci je mimo jiné hodnocena současná marketingová komunikace firmy nebo používané komunikační …viac
Abstract:
Submitting Bachelor’s Thesis describes the theoretical basis of marketing communications theories of particular company, AeroSportcz. It is focused mainly on marketing itself, marketing communication and it also discusses current trends in this area. It outlines the strategic planning process in the company. Besides mentioned issues, the thesis evaluates current marketing communication of the company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ynedo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)