Postavenie CK Fischer na slovenskom trhu – Veronika Jacková
Veronika Jacková
Diplomová práce
Postavenie CK Fischer na slovenskom trhu
Postavení CK Fischer na slovenském trhu
Anotace:
Tato práce za zabývá aktuální pozicí a image cestovní kanceláře na slovenském trhu. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část je věnována základním pojmům z problematiky cestovního ruchu a marketingu. Druhá, praktická část se věnuje analýze konkrétní cestovní kanceláře. Zahrnuje základní charakteristiku, situační analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetření. …víceAbstract:
This thesis deals with the current position and image of the tour operator on the Slovak market. It is divided into three parts. The first, theoretical part is devoted to the basic concepts of tourism and marketing. The second, practical part is devoted to the analysis of a particular travel agency. It includes basic characteristics, situational analysis, marketing mix, SWOT analysis, and questionnaire …víceAbstract:
Táto práca za zaoberá aktuálnou pozíciou a image cestovnej kancelárie na slovenskom trhu. Práca je rozdelená na tri časti. Prvá, teoretická časť je venovaná základným pojmom z problematiky cestovného ruchu a marketingu. Druhá, praktická časť sa venuje analýze konkrétnej cestovnej kancelárie. Zahŕňa základnú charakteristiku, situačnú analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetrenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76033
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cestovná kancelária zameraná na detské tábory, možnosti jej založenia
Jana Havelková -
Strategické řízení cestovní kanceláře
Filip Vopát -
Projekt založení studentské cestovní kanceláře na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Martin VIDECZKÝ -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová