Veronika Jacková

Diplomová práce

Postavenie CK Fischer na slovenskom trhu

Postavení CK Fischer na slovenském trhu
Anotace:
Tato práce za zabývá aktuální pozicí a image cestovní kanceláře na slovenském trhu. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část je věnována základním pojmům z problematiky cestovního ruchu a marketingu. Druhá, praktická část se věnuje analýze konkrétní cestovní kanceláře. Zahrnuje základní charakteristiku, situační analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetření. …více
Abstract:
This thesis deals with the current position and image of the tour operator on the Slovak market. It is divided into three parts. The first, theoretical part is devoted to the basic concepts of tourism and marketing. The second, practical part is devoted to the analysis of a particular travel agency. It includes basic characteristics, situational analysis, marketing mix, SWOT analysis, and questionnaire …více
Abstract:
Táto práca za zaoberá aktuálnou pozíciou a image cestovnej kancelárie na slovenskom trhu. Práca je rozdelená na tri časti. Prvá, teoretická časť je venovaná základným pojmom z problematiky cestovného ruchu a marketingu. Druhá, praktická časť sa venuje analýze konkrétnej cestovnej kancelárie. Zahŕňa základnú charakteristiku, situačnú analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetrenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76033