Evgeniia Nikolaeva
Bakalářská práce
Etické principy v reklamě
Ethical principles in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou etických principů v reklamě. V teoretické části práce jsou vysvětleny hlavní pojmy a témata. Pozornost je věnována charakteristice reklamy, jejím funkcím a vlivu reklamy na spotřebitelské chování. Přiblíženy jsou etické principy, důraz je kladen na etiku v podnikání a reklamě. Zmíněny jsou možnosti regulace reklamy v českém prostředí. V praktické části je popsán …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with issues of ethical principles in advertising. In the theoretical part, the main concepts and themes are explained. Attention is paid to the characteristics of advertising, its functions and the impact of advertising on consumer behavior. Ethical principles are described, with emphasis on ethics in business and advertising. There are mentioned the possibilities of regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Etický kodex a etické řízení podniku
Lucie Vitejčková -
Etický kodex sociálních pracovníků v ČR a jeho využití v praxi
Martin Budek -
Etika a etický kodex v činnosti územních samospráv
Naděžda Ormaniecová -
Etický kodex, jeho význam v prostředí Policie České republiky
Markéta Ambrožová -
Etický kodex advokáta
Marie Blahnová -
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba -
Etické limity v reklamě
Tereza Klinovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva