Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní – Mariya Zakharevich
Mariya Zakharevich
Bachelor's thesis
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Media agency, its structure and role in the creation of advertising campaigns
Abstract:
Téma práce zahrnuje formulaci problematiky mediální agentury, reklamní kampaně a související marketingové komunikace zvolené firmy. V teoretické části je metoda stanovení a posouzení stávajících znalostí problému, která je následně aplikovaná v praktické části práce, která je založena na analýze vybrané firmy a na zhodnocení jejich možností v oboru reklamy a marketingové komunikace s formulací vhodných …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis includes the formulation of the issues of media agency, advertising campaign, and related marketing communications of the selected company. The theoretical section determines and assesses existing knowledge of the problem, which is then applied in the practical part of the work, which is based on analysis of selected companies and evaluation of their capabilities in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Kamila Matysová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAKHAREVICH, Mariya. \textit{Mediální agentura, její struktura a~role při tvorbě reklamních kampaní}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bo7l9l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights