Technologie a techniky marketingových metod – Bc. Daniel Černohouz
Bc. Daniel Černohouz
Diplomová práce
Technologie a techniky marketingových metod
Technology a technique of marketing methods
Anotace:
Práce se nejprve věnuje obecné definici internetového marketingu, jeho základním benefitům a místu v marketingovém mixu v B2B prostředí. Na základě analýzy současných trendů a dostupných nástrojů je navržená online marketingová strategie pro vybraný subjekt v oblasti elektronického obchodu B2B se zaměřením na průmyslovou vzduchotechniku. Výběr vhodných nástrojů je realizován za použití metodiky SEE …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is the general definition of online marketing, its fundamental benefits and its position in the marketing mix in the B2B environment. The online marketing strategy for an e-commerce B2B subject focusing on industrial air-conditioning systems is based on an analysis of current trends and available tools.The SEE-THINK-DO-CARE framework is used for selection of proper tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva