Analýza trhu práce v kraji Vysočina v roce 2019 – Jiří Virgl
Jiří Virgl
Bakalářská práce
Analýza trhu práce v kraji Vysočina v roce 2019
Labor Market Analysis in the Vysočina Region in 2019
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu práce v Kraji Vysočina s hlavním zaměřením na měsíc březen roku 2019. Práce zkoumá poptávku po práci v Kraji Vysočina. Teoretická část se zabývá definicemi vybraných jevů na trhu práce – utváření rovnováhy na trhu práce, rizikové skupiny a migrace na trhu práce. Dále jsou popsány vybrané prvky z teorie lidského kapitálu a nastíněna hierarchie vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the labor market in the Vysočina Region with the main focus on the month of March 2019. This thesis examines the demand for work in Vysočina Region. The theoretical part deals with definitions and selected phenomena on labor market – the formation of the labor market balance, endangered groups and labor market migration. Further, selected elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Rotschedl
- Oponent: Magdalena Kotýnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77076
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Veronika Machová -
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Jan Kalenský -
Změny v poptávce po pracovní síle v ČR po roce 2014
Ilona RŮŽIČKOVÁ -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Poptávka po hromadné městské dopravě v Brně
Jakub Křenek -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Analýza poptávky po produktu
Martin Souček